Archive for ADEGAN SERONOK & TAK SERONOK DILIHAT

ADEGAN TAK SERONOK DILIHAT

toto 2

Ape hal dengan brother kita ni…. ingat nak pi masjid ..

terdir atas pelamin

Kesian abang ….. dah berapa hari tak tidur agaknya …..

main anjing

melayu bela anjing 1

Kalu boleh mainlah dengan binatang lain…. kucing ke… ayam ke …. kambing ke…

lucah

Nak pergi kenduri tak kan pakai macam ni ….

INDIA

Tak de tempat lain ke nak tidur …..

toto

Jangan jadikan dia ni sebagai contoh …..

diperkosa berama-ramai

Bukan kata nak tolong… tengok saje … kawan diperkosa beramai-ramai …

كاجه

Kalau dah ceret beret tak payah masuk bandar laaa….

gajahxlucah 1

Dasar binatang tak tahu malu ……

toilet-bergerak

Kalau gajah tak ape lah … tapi kalau orang …macam mane ye ….

a3

Sebaik-baik susu ialah susu ibu …

justkhai_polis-kata-2

Kalau berani repotlah kat polis …..

11

Jentera pertanian termoden abad ini

bas sekolah di pakistan  1

Dahlah bas tiada econ … driver pulak lambat ….

1

Berat sama dipikul …. tapi takkan sampai heli pun nak pikul balik rumah

zz

oi seksi habisssss …

kemiskinan 1

Makan apa saja untuk nak hidup

zzz1

Senyuman colgate …

Advertisements

Comments (7) »